חברת מקיט רואה במרכיב השרות והתמיכה גורם אינטגראלי הכרחי ומשלים ליכולת לספק פתרונות ושירותים איכותיים ומוצלחים. לפיכך, כחלק ממחויבותה ללקוחותיה, חברת מקיט משקיעה משאבים רבים בליווי הלקוח התמיכה והשרות לכל אורך מחזור חיי הפרוייקט. חברת מקיט מעמידה לרשות לקוחותיה מערך שירות ותמיכה איכותי המנוהל תחת SLA מותאם אישית ללקוח. מערך זה מנוהל על-ידי מערכת ממוחשבת, שיודעת לתת מענה מידי עם פתיחת הקריאה על-ידי תמיכה טלפונית או שליחת אנשי מקצוע לשטח. מערך השירות והתמיכה מנהל ועוקב אחר תקלות, דרישות, בעיות ושינויים עד לסגירת הקריאה. כל קריאה מתועדת במערכת לכל אורך חיי ההתקשרות מול הלקוח.
מערך השירות והתמיכה פעיל בימים א'-ה' בין השעות 8:00 - 17:00.
מערך שירות הלקווחות טל. 03-7344560
פקס. 03-7344505
מייל. This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.